Atlantic Grupa je kao deo šireg društva u kojem funkcioniše (objedinjuje proizvodnju, razvoj, prodaju i distribuciju robe široke potrošnje na tržištima Hrvatske, regije i zapadne Europe), svesna važnosti i potrebe sopstvenog uticaja na unapređenje opštih društvenih uslova, promocije pravih vrijednosti i konačno potrebe da deo svog profita uloži natrag u zajednicu.

Upravo zato, Atlantic sistematski nastoji da svoje strateško opredeljenje društveno odgovornog poslovanja u svim njegovim segmentima prilagodi regionalnim uslovima I potrebama zemalja u kojima posluje I ostvari ga kroz sve članice Grupe, pa tako I u Srbiji – od odgovornosti prema zaposlenima, poslovnim partnerima, financijskoj zajednici, životnoj sredini,do odgovornosti prema javnom sektoru i široj društvenoj zajednici.

U okviru Atlantic Grupe u Srbiji, posluju operativne kompanije: Soko Štark, Grand Prom, Palanački kiseljak i Multivita, i distributer Atlantic Brands, kao deo regionalnog distributivng sistema Atlantic Grupe za Srbiju i tako u svom poslovanju objedinjuju proizvodnju,razvoj, prodaju i distribuciju robe široke potrošnje.

Na tržištu Srbije u Atlantic Grupi ima 1600 zaposlenih u svim pravnim entitetima sa sedištem u poslovnoj zgradi u Kumodraškoj 249 u Beogradu, gde su smeštene i sve zajedničke službe.

Proizvodnja konditorskih proizvoda i kafe nalazi se u Beogradu, Palanački kiseljak u Smederevskoj Palanci, Multivita u Vršcu, Centralmi distributivni centar je u Šimanovcima, a ostali centri su u Srbobranu, Čačku i Nišu.

Izuzetno bogat portfolio proizvoda uključuje veoma poznate brendove kao što su Smoki, Najlepše želje, Bananica, Grand kafa, Cockta…

Slogan: Prirodno drugačiji predstavlja kreativnu okosnicu Atlantikovih korporativnih vrednosti – sunce, planinu i talas – simbole strasti, odgovornosti i kreativnosti, pa samim tim i delovanja u Srbiji, koje poručuje da samo strastveno posvećeni razvijanju izuzetnih brendova, čineći ih veoma dostupnim našim kupcima i potrošačima , ali isto tako I da naša korporativna kultura podržava i promoviše principe održivog razvoja: ekonomske efikasnostii, prirodne i društvene odgovornosti.

U definisanju projekata iz domena korporativne društvene odgovornosti rukovodimo se idejom da imamo inicijativu, da se projektom doprinosi zajednici, zatim da projekta ima održivost na duži rok, potom pouzdanost i, I na kraju, ali svakako ne i najmanje bitno, odlučnost i posvećenost.

Tokom prošle godine u okviru svojih CSR aktivnosti Atlanti grupa je prvenstveno imala za cilj da da svoj doprinos I skrene pažnju na rešavanje nekih od ključnih problema sa kojima smo se suočili u vreme krize. U Srbiji, to se pre svega odnosi na borbu protiv gladi i poboljšanje kvaliteta života najugroženijih socijalnih kategorija, ali i na doprinos smanjenju nezaposlenosti kroz mentorsku podršku mladih i zapošljavanje pripravnika, kao I na brigu o zaštiti životne sredine I razvoj ekološke svesti uz racionalnije korišćenje resursa i energije, što je bio osnov racionalizacije proizvodnih procesa i uštede.